Petra Tomková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Pro Resale, a.s.

Marketing strategy of Pro Resale, a. s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti Pro Resale, a. s. a její marketingovou strategií. Hlavním cílem práce je provedení analýzy celkového marketingového prostředí společnosti a návrh na změny její současné marketingové strategie. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje analýzy, které jsou použity v praktické části. Druhá kapitola představuje …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the company Pro Resale, a. s. and its marketing strategy. The main objective of the work is to analyse the marketing environment of the company and to propose changes in the company's current marketing strategy. The thesis itself has been divided into four parts. The first part defines the basic marketing terminology and describes analyses that have been used at …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Otakar Tlaskal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60595