Petra Tomková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Pro Resale, a.s.

Marketing strategy of Pro Resale, a. s.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti Pro Resale, a. s. a její marketingovou strategií. Hlavním cílem práce je provedení analýzy celkového marketingového prostředí společnosti a návrh na změny její současné marketingové strategie. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje analýzy, které jsou použity v praktické části. Druhá kapitola představuje …viac
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the company Pro Resale, a. s. and its marketing strategy. The main objective of the work is to analyse the marketing environment of the company and to propose changes in the company's current marketing strategy. The thesis itself has been divided into four parts. The first part defines the basic marketing terminology and describes analyses that have been used at …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedúci: Hana Chylíková
  • Oponent: Otakar Tlaskal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60595