Michaela MURKOVÁ

Bachelor's thesis

Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO

Exhibitions and fairs as a communication tool of ZLINEXPO company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jednotlivými kroky přípravy veletrhu z pohledu organizátora. Teoretická část zpracovává odborné literární prameny týkající se marketingové komunikace, veletrhů a výstav a veletržní organizace. Cílem práce je provedení analýzy z předem získaných podkladů v rámci subjektů veletrhu. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladu veletrhu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the various steps of preparation in terms of fair organizer. The theoretical part of the process of professional literary sources for marketing communications, trade fairs and exhibitions and trade fair organization. The aim of this work is an analysis of previously obtained documents under the fair operators. The practical part is focused on the application of theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier: 13523

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MURKOVÁ, Michaela. Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.