Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu Hiro-Shi – BcA. Martin POSPÍŠIL
BcA. Martin POSPÍŠIL
Bachelor's thesis
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu Hiro-Shi
Creation, feedback and illumination from filming of a bachelor movie Satori.
Anotácia:
Tato bakalářská práce je popisem přípravy a realizace krátkého animovaného filmu a současně se tak stává i písemnou částí celého projektu. Zobrazuje tvorbu filmu Satori od jeho počáteční přípravné fáze, tj. sepsání námětu a scénáře, přes jeho realizační část, tzn. tvorbu loutek a kulis, a natáčecí část, až po jeho dokončení v postprodukční sekci. Je popisem všech našich zkušeností, které jsme během …viacAbstract:
The bachelor work is a description of preparation and realization of a short animated movie and it becomes to be a written part of the whole bachelor project. It covers creation of the movie Satori from its beginning preparation part, that means writting of the screenplay and drawing of the storyboard, through its preparing, creation of the puppets and of the set, and its filming, till its completion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
5104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Martin. Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu Hiro-Shi. Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Fine arts / Classical Animation
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace magisterské práce a rešerše 2. Praktická část: Kauza perník - počítačová animace
Pavel Jindra -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková