Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Jitka Janáčková
Jitka Janáčková
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je posoudit vliv značky na kupní chování vybraného segmentu na trhu mobilních telefonů a navrhnout doporučení pro budování silné značky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s marketingovým řízením, marketingovým mixem, značkou, kupním chováním a kupním rozhodovacím procesem. Ve vlastní práci je charakterizován …viacAbstract:
The thesis describes the influence of the brand on the consumer buying behavior. The aim of the thesis is to qualify the influence of the brand on a selected segment on the smart phone market. The theoretical part explains the basic terms of marketing management, marketing mix, brand, consumer buying behavior and buying decision process. In the practical part the world market of smart phones and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková
Názov
Vložil
Vložené
Práva