Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity – Bc. Miroslav Nečas
Bc. Miroslav Nečas
Bachelor's thesis
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Analysis of The Pros and Cons of Ethical Codes within The Corporate Identity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem fungováním podniku, významností etického kodexu a dalšími důležitými aspekty, které k řízení podniku patří. V teoretické části jsou důkladně popsané jednotlivé prvky, které k fungování podniku patří. V praktické části je v práci analyzována společnost Nike, kde je popsána její historie, vývoj a vliv jejich specifických technologií, příčina a uplatnění etických kodexů …moreAbstract:
This thesis addresses the issue of the functioning of the company, the importance of codes of ethics and other important aspects, which include the management of the company. The theoretical part of work describes various elements that belong to the functioning of the company thoroughly. The practical part of the work analyzes the company Nike, the history of Nike, development and impact of specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mmvbw/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Etický kodex a etické řízení podniku
Lucie Vitejčková -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Význam podnikové kultury a etiky v řízení podniku
Yelyzaveta Pokladii -
Návrh a implementace etického kodexu ve vybraném podniku
Michaela Procházková -
Úloha interního auditu v procesu řízení podniku
Tomáš Horník -
Moderní management a jeho realizace v praxi podniku XY
Patrik Jakub Šmejkal -
Analýza image značky na trhu s obuví
Diana Pavlíková -
Image vybraného města s aspektem na jeho vnitřní analýzu
Anděla Zahradníčková