Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity – Bc. Miroslav Nečas
Bc. Miroslav Nečas
Bachelor's thesis
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Analysis of The Pros and Cons of Ethical Codes within The Corporate Identity
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem fungováním podniku, významností etického kodexu a dalšími důležitými aspekty, které k řízení podniku patří. V teoretické části jsou důkladně popsané jednotlivé prvky, které k fungování podniku patří. V praktické části je v práci analyzována společnost Nike, kde je popsána její historie, vývoj a vliv jejich specifických technologií, příčina a uplatnění etických kodexů …viacAbstract:
This thesis addresses the issue of the functioning of the company, the importance of codes of ethics and other important aspects, which include the management of the company. The theoretical part of work describes various elements that belong to the functioning of the company thoroughly. The practical part of the work analyzes the company Nike, the history of Nike, development and impact of specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmvbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex a etické řízení podniku
Lucie Vitejčková -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Význam podnikové kultury a etiky v řízení podniku
Yelyzaveta Pokladii -
Návrh a implementace etického kodexu ve vybraném podniku
Michaela Procházková -
Úloha interního auditu v procesu řízení podniku
Tomáš Horník -
Moderní management a jeho realizace v praxi podniku XY
Patrik Jakub Šmejkal -
Analýza image značky na trhu s obuví
Diana Pavlíková -
Image vybraného města s aspektem na jeho vnitřní analýzu
Anděla Zahradníčková