Minimální žákovské znalosti při vstupu do SOV z oblasti práce s tabulkovými procesory – Bc. Stanislav Němeček
Bc. Stanislav Němeček
Diplomová práce
Minimální žákovské znalosti při vstupu do SOV z oblasti práce s tabulkovými procesory
Minimum pupil knowledge at the entry to secondary vocational education in the field of spreadsheets
Anotace:
Diplomová práce „Minimální žákovské znalosti při vstupu do SOV z oblasti práce s tabulkovými procesory“ se zabývá vzděláváním žáků v oblasti tabulkových procesorů na základní a střední škole. Teoretická část se soustředí na vymezení pojmů spojených se vzdělávacími programy a porovnání jejich obsahů. V praktické části najdeme pracovní listy, které mohou sloužit ke kontrole úrovně znalostí žáků v oblasti …víceAbstract:
Diploma thesis „Minimum pupil knowledge at the entry to secondary vocational education in the field of spreadsheets” deals with education of pupil in the field of spreadsheets at elementary and secondary school. The theoretical part focuses on the definition of concepts associated with educational programs and comparasion of their contents. In the practical part we will find worksheets, which can be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x29k1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Čech, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zednářská estetika na liechtensteinské Lednici (animační program exkurze pro střední školy)
Dagmar Vránová -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ