Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu – JUDr. Adéla Hradilová
JUDr. Adéla Hradilová
Bachelor's thesis
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Nation branding as an instrument of foreign policy of a state
Abstract:
Práce se zabývá nation brandingem jako nástrojem zahraniční politiky státu. Představuje tento obor, který se věnuje měření, vytváření a řízení reputace států (značek států). Na cílech a účelech nation brandingu se pak snaží prokázat, že nation branding se stal standardní součástí zahraniční politiky států. Ve druhé části se zabývá značkou Česká republika, zejména jejím vývojem, současnou podobou, hlavními …moreAbstract:
The thesis deals with the field of nation branding as an instrument of state foreign policy. It introduces the field which aims to measure, build and manage the reputation of countries (brand of countries). The aim of this thesis is to prove that nation branding has become a standard component of foreign policy of states, by defining its goals and functions. The second part deals with the brand of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n18y7/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Pšeja, Ph.D.
- Reader: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
International Territorial Studies / International Relations
Theses on a related topic
-
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
Ellen Venkrbcová -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Doporučení pro krizovou komunikaci na Facebooku pro značku Nescafé Česká republika
Lenka Munzarová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Rozbor image značky Česká republika
Lenka Schrepfferová -
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
Bára Kubíčková -
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
Jana Naisarová -
Kulturní diplomacie a značka Česká republika
Veronika Krhounová