Vybrané aktivity na 1. stupni ZŠ s využitím integrované výuky – Alžběta MARTINOVÁ
Alžběta MARTINOVÁ
Master's thesis
Vybrané aktivity na 1. stupni ZŠ s využitím integrované výuky
Selected activities at primary school with the use of integrated teaching
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím integrované výuky na prvním stupni základní školy. Cílem práce je začlenění integrované výuky do vzdělávacího procesu a představení možností jejího uplatnění ve výuce. Praktická část práce obsahuje pět témat, která jsou zařazena do různých vyučovacích předmětů a jsou vyučována jak ve vnitřním tak i venkovním prostředí. Důležitou součástí práce je také terénní …viacAbstract:
This thesis deals with the use of integrated learning in the first stage of primary school. The aim of the thesis is to integrate Integrated Learning into the educational process and to present the possibilities of its application in the classroom. The practical part of the dissertation consists of five topics that are included in different subjects and are taught both indoors and outdoors. Field-based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTINOVÁ, Alžběta. Vybrané aktivity na 1. stupni ZŠ s využitím integrované výuky. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík