Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod – Petra Hartmannová
Petra Hartmannová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod
Marketing Communication Design for a Wholesale
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro velkoobchod. Teoretická část je věnována východiskům marketingové komunikace a jejím nástrojům, především pak marketingovému mixu. Společnost je kromě obecné charakteristiky analyzována pomocí PEST a SWOT analýzy a také Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V práci jsou využita primární data získaná anketárním šetřením a sekundární data …víceAbstract:
The Diploma thesis describes the design of marketing communications for wholesale. The theoretical part includes the background of marketing communication and its marketing communication tools, particularly the marketing mix. The company is in addition to the general characteristics analyzed using the PEST and SWOT analysis and Porter's five competitive forces. The primary used data are obtained by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Hana Vondráková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza výkonnosti podniku
Zuzana Plemeníková -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková