Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem – Petra Dvorská
Petra Dvorská
Bakalářská práce
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Product placement and its perception by Czech and Slovak consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání a využití v současnosti stále oblíbenějšího nástroje marketingové komunikace product placementu. Informuje obecně o reklamě a následně se podrobně zaměřuje na product placement zejména v České republice, ale i na Slovensku. Teoretická část práce pojednává o vymezení pojmu product placement, jeho legislativní úpravě, výhodách a nevýhodách či srovnání s klasickou …víceAbstract:
This bachelor essay concentrates on a perception and usage of a marketing tool, product placement, which is becoming more and more popular. It discusses advertising in general, followed by detailed focus on the product placement both in the Czech Republic and Slovakia.The theoretical part deals with defining the concept of product placement, its legislative adjustments, advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva