Tvorba marketingovej stratégie pre Bistro Armin Žilina – Boris SCHUBERT
Boris SCHUBERT
Bakalářská práce
Tvorba marketingovej stratégie pre Bistro Armin Žilina
Marketing strategy project for bistro Armin Žilina
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na tvorbu marketingovej stratégie pre projekt Bistro Armin Žilina a sformulovanie analýz, ktoré budú tvoriť základ správneho nastavenia marketingovej stratégie. Teoretická časť práce sa zaoberá pojmami ako marketing, marketingová stratégia alebo marketingový mix a obsahuje definície analýz použitých v praktickej časti. V praktickej časti je cieľom uviesť základné informácie …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on creating a marketing strategy for the Bistro Armin Žilina project and formulating the analyzes, which will form the basis of the correct setting of the marketing strategy. The theoretical part deals with concepts such as marketing, marketing strategy or marketing mix and contains definitions of analyzes used in the practical part. The goal in the practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kleiberová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHUBERT, Boris. Tvorba marketingovej stratégie pre Bistro Armin Žilina. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses p8pukl p8pukl/2
25. 4. 2018