PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Michaela Bochňáková
Bc. Michaela Bochňáková
Diplomová práce
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
PPC and marketing comunication on social networks
Anotace:
Tématem této diplomové práce je PPC (pay-per-click) reklama a její využití při propagaci skrze sociální sítě. Teoretická část práce nabízí základní přehled o problematice online komunikace a marketingu v internetovém rozhraní, následně se blíže zaměřuje na postupy tvorby a správy placené propagace na sociální síti Facebook. Praktická část práce využívá poznatky rešeršní části práce při rozboru placené …víceAbstract:
The main topic of this thesis is PPC (pay-per-click) advertising and its use in promotion through social networks. The theoretical part of the thesis offers a basic overview of the issue of online communication and marketing in the internet interface. Then it will focus on the procedures of creating and managing paid promotions on the facebook social network. The practical part of the thesis uses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva