PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Michaela Bochňáková
Bc. Michaela Bochňáková
Master's thesis
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
PPC and marketing comunication on social networks
Abstract:
Tématem této diplomové práce je PPC (pay-per-click) reklama a její využití při propagaci skrze sociální sítě. Teoretická část práce nabízí základní přehled o problematice online komunikace a marketingu v internetovém rozhraní, následně se blíže zaměřuje na postupy tvorby a správy placené propagace na sociální síti Facebook. Praktická část práce využívá poznatky rešeršní části práce při rozboru placené …moreAbstract:
The main topic of this thesis is PPC (pay-per-click) advertising and its use in promotion through social networks. The theoretical part of the thesis offers a basic overview of the issue of online communication and marketing in the internet interface. Then it will focus on the procedures of creating and managing paid promotions on the facebook social network. The practical part of the thesis uses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOCHŇÁKOVÁ, Michaela. \textit{PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/p8s8on/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights