Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně – Bc. Dominika Kovářová
Bc. Dominika Kovářová
Bachelor's thesis
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Political marketing in the examample of chosen election campaign
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně“ je popsat a hodnotit kampaň Karla Schwarzenberga v prvních přímých volbách. Teoretická část je zaměřená na seznámení se s politickým marketingem. V praktické části sekundárním šetřením popisuji fakta týkající se kampaně.Abstract:
The goal of the submitted thesis : „Political marketing in the examample of chosen election campaign.“It is about description and reviews campaigne by Karl Schwarzenberg in his first direct elections. My theoretical part is about knowledges political marketing. My practical part is about secondary survay and I want to desraption his campaigne.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pvwlh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Tomáš Mirzajev