Využití moderních výukových metod při práci s textem s tématikou holocaustu na základní škole – Bc. Kateřina HAJZEROVÁ
Bc. Kateřina HAJZEROVÁ
Diplomová práce
Využití moderních výukových metod při práci s textem s tématikou holocaustu na základní škole
Using modern teaching methods in elementary school when working with text on the Holocaust
Anotace:
První část diplomové práce se zabývá teoretickým vymezením holocaustu, problémy spojenými s jeho výukou na základních školách a soudobou literaturou pro děti a mládež, zabývající se touto tématikou. Dále práce seznamuje čtenáře s konkrétními současnými autory, píšícími o tématice holocaustu a moderními výukovými metodami kritického myšlení, s nimiž bylo pracováno v praktické části diplomové práce. …víceAbstract:
The first part of the thesis deals with theoretical definition of Holocaust, issues connected with teaching Holocaust at elementary school, contemporary literature for children and youth dealing with this topic. Thesis also introduces reders with contemporary authors who write about Holocaust and also with modern teaching methods of critical thinking used in practical part of thesis. The second practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJZEROVÁ, Kateřina. \textit{Využití moderních výukových metod při práci s textem s tématikou holocaustu na základní škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8x4bq/.
Jak správně citovat práci
HAJZEROVÁ, Kateřina. Využití moderních výukových metod při práci s textem s tématikou holocaustu na základní škole. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva