Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu – Bc. Jan Tráge
Bc. Jan Tráge
Diplomová práce
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Foreign market entry strategy and organizational structure
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu“ je analyzovat vliv strategie vstupu na bulharský trh společnosti Laktos Praha s.r.o. na její organizační strukturu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o nadnárodních společnostech, strategiích vstupu na zahraniční trhy, formách vstupu na zahraniční trhy a vlivu strategie na …víceAbstract:
The subject of the thesis titled "Strategy for Establishment of entry into foreign markets and its impact on organizational structure" is to analyze the impact of entry strategy on the Bulgarian market of Laktos Praha s.r.o. on its organizational structure. The theoretical section provides theoretical knowledge of multinational companies, foreign markets entry strategies, foreign markets entry forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dhdxm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu vybrané firmy na zahraniční trh
Yulya Yagotintseva