Bc. Zuzana BERGEROVÁ
Master's thesis
Inkluze na málotřídní škole
Inclusion problems at small school with composite classes
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu inkluze, které je pro učitele, žáky, asistenty pedagoga, rodiče i veřejnost stále aktuálnější, významné a důležité, protože ovlivňuje jejich životy a zasahuje do nich. Práce se zabývá problematikou inkluze a zjišťuje i její vliv na vytváření klimatu školy i jednotlivých tříd. Obsahuje i popis projevů inkluze na málotřídních školách. Cílem výzkumné části práce by mělo …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to the topic of inclusion, which is increasingly relevant, significant and important for teachers, pupils, teaching assistants, parents and the public, because it affects their lives and interferes with them. The thesis deals with the issue of inclusion and finds out its influence on the creation of the climate of the school and individual classes. It also contains a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERGEROVÁ, Zuzana. Inkluze na málotřídní škole. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ