Metody výuky odborného předmětu střední školy pro sluchově postižené z pohledu pedagoga se sluchovým postižením – Mgr. David Jorda
Mgr. David Jorda
Bakalářská práce
Metody výuky odborného předmětu střední školy pro sluchově postižené z pohledu pedagoga se sluchovým postižením
Methods for Teaching a Technical Subject to Secondary-School Students with Hearing Disabilities, from the Perspective of a Teacher with a Hearing Disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvářením didaktiky a metodiky odbornéhopředmětu pro studenty se sluchovým postižením. Obsahuje pedagogická doporučení, jak přispět k rozvoji osobnosti studentů se sluchovým postižením, k jazykovému a sociálnímu rozvoji a konkrétní podněty, jak zlepšit metody výuky a komunikaci mezi pedagogem, nejen se sluchovým postižením, se studenty se sluchovým postižením.Abstract:
This bachelor´s thesis concerns creating didactics and methodology of a technical subject for hearing impaired students. It contains a pedagogical recommendation for developing the personality, and language and social skills of hearing impaired students. This thesis also offers specific suggestions for improving teaching methods and communication between students with hearing impairments and teachers …víceKlíčová slova
student se sluchovým postižením pedagog se sluchovým postižením odborný předmět protetická technologie metodika odborného předmětu didaktika odborného předmětu komunikace český znakový jazyk kultura neslyšících tlumočník znakového jazyka jazykový vzor kulturní a sociální vzor student with a hearing disabilities teacher with a hearing disabilities technicial subject prosthetic technology methodology of a technical subject didactics of a technical subject communication Czech sign language deaf culture sign language interpreter language pattern cultural and social pattern
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qgu40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JORDA, David. \textit{Metody výuky odborného předmětu střední školy pro sluchově postižené z pohledu pedagoga se sluchovým postižením}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/p95a9i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identification of attributes with a high impact on student performance.
Vojtěch Kubín -
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Komunikace a výchova v rodině neslyšících rodičů se slyšícím dítětem a slyšících rodičů s neslyšícím dítětem
Pavla Freitingerová -
Procvičování zaokrouhlování, sčítání a odčítání desetinných čísel prostřednictvím hry Hadi a Žebříky
Eliška Fischerová -
Zpracování teorie a didaktiky hokejbalu a metodiky jeho nácviku na základních a středních školách formou výukového DVD
Miroslav RYCHLÍK -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková