Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě – Zuzana Zeťová
Zuzana Zeťová
Bakalářská práce
Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
The Analysis of Online Marketing Forms in Valašské muzeum v přírodě
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with internet marketing in Valašské muzeum v přírodě in Rožnov pod Radhoštěm. The theoretical part includes an introduction to marketing, marketing of services, tourism marketing and especially the internet marketing. Very important elements are the tools, which are used during application of the internet marketing like web sites, social medias, blogs or viral marketing. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zeťová, Zuzana. Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský