Porovnání metod při realizaci produktového videa za pomoci 3D grafiky nebo videotvorby – Karolína Mukařovská
Karolína Mukařovská
Bakalářská práce
Porovnání metod při realizaci produktového videa za pomoci 3D grafiky nebo videotvorby
Comparison of methods for creating product videos using 3D graphics or video production
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje tvorbu produktového videa, propagujícího chytré hodinky, pomocí metody 3D animace nebo natáčení s reálným produktem. Cílem práce je realizovat dvě totožná, resp. co nejvíce sobě podobná videa, ale každé video realizovat zcela odlišnou metodou, obě tyto metody následně analyzovat a zjistit, která z metod byla k vypracování daného produktového videa výhodnější. První video …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyzes the creation of a product video promoting a smart watch, using the method of 3D animation or filming with real product. The aim of the thesis is to create two identical or as similar as possible videos, but realize each of them using a completely different method, then analyze both of these methods to determine which one was more advantageous in creating the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Václav Dušek
- Oponent: Jan Bubeníček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89586
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Produktové video jako nástroj digitální marketingu
Veronika Lolková -
Prostředí pro prezentaci produktové fotografie a videa na internetu
Ondřej Týn -
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Peter Mikušinec -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
3D animace zasazená do reálného prostředí
Tomáš Kácel -
Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách
Ekaterina Bessonova -
Laboratoř - Mám pár nezodpovězených otázek. Projekt je výzkumem napříč obory, vztahy, systémy. Předpokládá se využití aktuálních technologických možností například v animaci, 3D, After Effects, audio video projekce. Výstupem je objekt, instalace v multimédiích.
Dana BARTONÍČKOVÁ