Viktoriia Matasova

Bachelor's thesis

Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu

Specific of the usage of social networks in the marketing for the Russian tourism market
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání role sociálních sítí v marketingu cestovní kanceláře působící v Rusku. Hlavním cílem této práce je vytvořit komunikační strategii cestovní kanceláře MilkaTour na její sociálních sítích. Práce se skládá ze tří částí, z nichž první a druhá je teoretická a třetí praktická. První část se soustředí na analýzu výjezdového cestovního ruchu Ruska a konkrétních cestovních …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the role of social networks in the marketing of a travel agency that operates in Russia. The main goal of this bachelor thesis is to create a communicating strategy for social networks of MilkaTour travel agency. This thesis is composed of three parts, where the first and the second one is theoretical and the third one is practical. The first part concentrates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2020
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Martin Vaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81312

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod