Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu – Viktoriia Matasova
Viktoriia Matasova
Bachelor's thesis
Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu
Specific of the usage of social networks in the marketing for the Russian tourism market
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání role sociálních sítí v marketingu cestovní kanceláře působící v Rusku. Hlavním cílem této práce je vytvořit komunikační strategii cestovní kanceláře MilkaTour na její sociálních sítích. Práce se skládá ze tří částí, z nichž první a druhá je teoretická a třetí praktická. První část se soustředí na analýzu výjezdového cestovního ruchu Ruska a konkrétních cestovních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the role of social networks in the marketing of a travel agency that operates in Russia. The main goal of this bachelor thesis is to create a communicating strategy for social networks of MilkaTour travel agency. This thesis is composed of three parts, where the first and the second one is theoretical and the third one is practical. The first part concentrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81312
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Tomáš HERMANN -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Adam Vágner -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře
Kateřina Severová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře
Kateřina Severová