Návrh řízení a propagace turistické destinace Brdy-Vltava – Jarmila Řehořková
Jarmila Řehořková
Diplomová práce
Návrh řízení a propagace turistické destinace Brdy-Vltava
Proposal for management and promotion of the Brdy-Vltava destionation
Anotace:
Destinace Brdy-Vltava leží ve Středočeském kraji mezi Brdskou vrchovinou a řekou Vltavou a má potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. Momentálně však v destinaci neexistuje subjekt, který by se zabýval jejím řízením a propagací, ta je nejednotná a nekoordinovaná. Cílem této diplomové práce je navrhnout, která organizace by se měla rozvojem cestovního ruchu, resp. řízením a propagací, zabývat. Dalším …víceAbstract:
The Brdy-Vltava destination lies in Central Bohemia region between the Brdy highlands and the river Vltava and has potential for tourism. But nowadays there is no organization of destination management and promotion. Promotion is not unified and coordinated. The purpose of this thesis is to propose which organisation should deal with management and promotion of the destination. The other aim is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Destinačný management ako nástroj inovatívneho prístupu k tvorbe produktu v Košickom regióne
Nicol Brunáriová -
Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism
Marcela ZUBRIČANOVÁ -
The Promotion of Selected European Travel Destinations in British and American Press: A Linguistic Analysis
Veronika Klimšová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Zdeněk PITNER