Economic analysis of Unilever´s margarines and its development in the Czech Republic – Bc. Radek Zach
Bc. Radek Zach
Diplomová práce
Economic analysis of Unilever´s margarines and its development in the Czech Republic
Abstract:
The goal of the thesis is to evaluate the change of marketing structure in one of the biggest company in the world (Unilever). Theoretical part defines terms concerning marketing, sales, economy and management. Practical part contains analysis from internal data of company Unilever, survey´s made by author, evaluation and comparison of collected data.Objectives of thesis: Evaluate the company´s decision …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACH, Radek. \textit{Economic analysis of Unilever´s margarines and its development in the Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p9p1af/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
Adam Schönwälder -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Vplyv ekológie na budúcnosť FMCG podniku v oblasti čistiacich prostriedkov
René Peľak -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev
Název
Vložil
Vloženo
Práva