Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem – Mgr. Michaela Tesařová
Mgr. Michaela Tesařová
Master's thesis
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem ve své teoretické části nejprve definuje koncept digitálního marketingu a stručně popisuje jeho vývoj spolu s historií internetu. Popisuje změny, které internet přinesl v oblasti komerční komunikace, a také nástroje digitálního marketingu spolu s jeho výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se zabývá influencer …moreAbstract:
This work titled Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer in its theoretical part first defines the concept of digital marketing and briefly describes its development, along with the history of the Internet. It also deals with the changes that the Internet has brought in the field of commercial communication and describes the tools of digital marketing, along with its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ovex2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi