Mgr. Michaela Tesařová

Diplomová práce

Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem

Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem ve své teoretické části nejprve definuje koncept digitálního marketingu a stručně popisuje jeho vývoj spolu s historií internetu. Popisuje změny, které internet přinesl v oblasti komerční komunikace, a také nástroje digitálního marketingu spolu s jeho výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se zabývá influencer …více
Abstract:
This work titled Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer in its theoretical part first defines the concept of digital marketing and briefly describes its development, along with the history of the Internet. It also deals with the changes that the Internet has brought in the field of commercial communication and describes the tools of digital marketing, along with its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace