Denisa Surovcová

Bachelor's thesis

Obsahová strategie společnosti L'Oréal

Content strategy for L'Oréal
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje obsahové strategii společnosti L'Oréal. Je rozdělena na 3 části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Část teoretická se zabývá teorií marketingu od samotné definice přes marketingovou strategii, online marketing až k obsahovému marketingu. Analytická část obsahuje představení společnosti a situační analýzy, kterými jsou McKinseyho model 7S, Porterova analýza, PEST analýza …more
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the content strategy of the L'Oréal company. It is divided into 3 parts – theoretical, analytical and design. The theoretical part deals with the theory of marketing from the very definition through marketing strategy, online marketing to content marketing. The analytical part contains the introduction of the company and situational analyses, which are McKinsey's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Markéta Šebestová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON