Denisa Surovcová
Bachelor's thesis
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Content strategy for L'Oréal
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje obsahové strategii společnosti L'Oréal. Je rozdělena na 3 části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Část teoretická se zabývá teorií marketingu od samotné definice přes marketingovou strategii, online marketing až k obsahovému marketingu. Analytická část obsahuje představení společnosti a situační analýzy, kterými jsou McKinseyho model 7S, Porterova analýza, PEST analýza …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the content strategy of the L'Oréal company. It is divided into 3 parts – theoretical, analytical and design. The theoretical part deals with the theory of marketing from the very definition through marketing strategy, online marketing to content marketing. The analytical part contains the introduction of the company and situational analyses, which are McKinsey's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Markéta Šebestová, Ing.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie péče o dobré jméno České republiky
Petra Hanzalová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera