Denisa Surovcová

Bakalářská práce

Obsahová strategie společnosti L'Oréal

Content strategy for L'Oréal
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje obsahové strategii společnosti L'Oréal. Je rozdělena na 3 části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Část teoretická se zabývá teorií marketingu od samotné definice přes marketingovou strategii, online marketing až k obsahovému marketingu. Analytická část obsahuje představení společnosti a situační analýzy, kterými jsou McKinseyho model 7S, Porterova analýza, PEST analýza …více
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the content strategy of the L'Oréal company. It is divided into 3 parts – theoretical, analytical and design. The theoretical part deals with the theory of marketing from the very definition through marketing strategy, online marketing to content marketing. The analytical part contains the introduction of the company and situational analyses, which are McKinsey's …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Markéta Šebestová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON