Eye tracking a jeho využití v marketingové komunikaci podniku – Bc. Jana ZLÁMALOVÁ
Bc. Jana ZLÁMALOVÁ
Master's thesis
Eye tracking a jeho využití v marketingové komunikaci podniku
Eye tracking and its use in marketing communication of the company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití eye trackingu v rámci marketingové komunikace podniku. Tato technologie umožňuje zpracovávat a vizualizovat pohledy jedinců, které věnují podnětům marketingové komunikace. Teoretická část práce přibližuje problematiku marketingové komunikace a metody využívané pro její analýzu. Dále se práce zabývá oblastí výzkumu pomocí eye trackingového zařízení, kde představuje …moreAbstract:
The thesis focuses on the use of eye tracking in the marketing communication of a company. The technology makes it possible to process and visualize the gaze individuals give to marketing communication stimuli. The theoretical part of the thesis introduces marketing communication and the methods used for its analysis. Next, the thesis explores the field of research using eye-tracking devices and introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZLÁMALOVÁ, Jana. Eye tracking a jeho využití v marketingové komunikaci podniku. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová