Michaela Hraníková

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.

Analysis and project of the marketing strategy of the company X-Life s.r.o.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bude provedení analýzy současné marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.. V průběhu analýzy se zaměřím na její chyby a nedostatky a budu se snažit navrhnout jejich řešení, případně navrhnu zcela novou marketingovou strategii tak, aby společnost zlepšila své postavení na trhu, dostala se do povědomí zákazníků a pokud možno zvýšila svůj podíl na trhu energetických nápojů …více
Abstract:
The goal of my diploma thesis is to analyse current marketing strategy of company X-Life s.r.o.. In my analysis I will focus on its main mistakes and failures trying to propose solutions or eventually create completely new marketing strategy which will help to the company to improve its market position, speed up reputation among potential customers and increase its market share. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Ivana Svobodová
  • Oponent: Zuzana Borková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35722

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod