Michaela Hraníková

Master's thesis

Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.

Analysis and project of the marketing strategy of the company X-Life s.r.o.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bude provedení analýzy současné marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.. V průběhu analýzy se zaměřím na její chyby a nedostatky a budu se snažit navrhnout jejich řešení, případně navrhnu zcela novou marketingovou strategii tak, aby společnost zlepšila své postavení na trhu, dostala se do povědomí zákazníků a pokud možno zvýšila svůj podíl na trhu energetických nápojů …more
Abstract:
The goal of my diploma thesis is to analyse current marketing strategy of company X-Life s.r.o.. In my analysis I will focus on its main mistakes and failures trying to propose solutions or eventually create completely new marketing strategy which will help to the company to improve its market position, speed up reputation among potential customers and increase its market share. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2013
  • Supervisor: Ivana Svobodová
  • Reader: Zuzana Borková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35722

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod