Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o. – Michaela Hraníková
Michaela Hraníková
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.
Analysis and project of the marketing strategy of the company X-Life s.r.o.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bude provedení analýzy současné marketingové strategie společnosti X-Life s.r.o.. V průběhu analýzy se zaměřím na její chyby a nedostatky a budu se snažit navrhnout jejich řešení, případně navrhnu zcela novou marketingovou strategii tak, aby společnost zlepšila své postavení na trhu, dostala se do povědomí zákazníků a pokud možno zvýšila svůj podíl na trhu energetických nápojů …víceAbstract:
The goal of my diploma thesis is to analyse current marketing strategy of company X-Life s.r.o.. In my analysis I will focus on its main mistakes and failures trying to propose solutions or eventually create completely new marketing strategy which will help to the company to improve its market position, speed up reputation among potential customers and increase its market share. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Zuzana Borková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
SME Inovation potential development
Diana Li -
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
Petra Špičková