Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu – Luboš Harášek
Luboš Harášek
Diplomová práce
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Social CRM and new approaches to marketing on the internet
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza způsobů, kterými se firmy, podnikatelé či osobnosti mohou marketingově prezentovat na internetu, zejména v souvislosti s rozšiřováním sociálních sítí a s růstem významu internetu jako komunikačního prostředku. Společně s možnostmi nových marketingových prostředků se zaměřím také na jejich vliv na spotřebitele a uživatele internetu. Cílů diplomové práce bude dosaženo …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyse ways companies, entrepreneurs or individuals can present themselves in terms of marketing on the internet especially with regards to the spread of social networks and growing significance of internet as a means of communication. Along with the possibilities of new marketing instruments, I focus on their influence on consumers and internet users. Goals of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Lukáš Kroupa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33499
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová