Kateřina Neradová
Master's thesis
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Abstract:
V diplomové práci je zpracována problematika inovací a jejich důležitosti v podnikatelském prostředí. Cíl práce je zpracování všech dostupných informací k tomu, aby došlo k úspěšnému uvedení produktu na trh pro vybranou společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje základní informace k tématu inovací se zaměřením na produktové inovace a jejich propagaci pomocí marketingových …moreAbstract:
This master’s thesis deals with problems of innovations and their importance in the business environment. The aim of the work is to process all the information about the successful presentation of the product on the market in the selected company. The work is divided into two parts. The theoretical part summarizes the basic information on the topic of innovations with a focus on product innovations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/pa6u73/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NERADOVÁ, Kateřina. \textit{Uvedení produktové inovace na B2B trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/pa6u73/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Social media communication
Lucky Iheanachor Okereke -
Vytvoření návrhu procesu inovace produktového portfolia a strategie uvedení nových produktů na trh ve vybraném podniku
Martin Doležal -
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.
Michaela Fulínová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Návrh inovace výrobního procesu podniků působících ve strojírenském odvětví
Martina Váchová -
Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky
Lucie Vavrušková -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Integrated Value Management in Industrial Product Innovation
Erhard Teschl