Barbora Průšová

Diplomová práce

Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010

Innovation potential in the presentation of Faculty of Management at Gaudeamus 2010
Anotace:
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus …více
Abstract:
This thesis is aimed at Faculty of Management innovation process of presentation methods at the European Education and Lifelong Learning Exhibition Gaudeamus 2010. The theoretical part explains the sensory and social perception of advertising and the role of trade fairs in marketing communication. The practical part deals with the current presentation system of Faculty of Management at the European …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Oldřich Syrovátka
  • Oponent: Miloslava Hiršová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21191