Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010 – Barbora Průšová
Barbora Průšová
Diplomová práce
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Innovation potential in the presentation of Faculty of Management at Gaudeamus 2010
Anotace:
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus …víceAbstract:
This thesis is aimed at Faculty of Management innovation process of presentation methods at the European Education and Lifelong Learning Exhibition Gaudeamus 2010. The theoretical part explains the sensory and social perception of advertising and the role of trade fairs in marketing communication. The practical part deals with the current presentation system of Faculty of Management at the European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Oldřich Syrovátka
- Oponent: Miloslava Hiršová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21191
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Martin Špicl -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
Lukáš Michele -
Vnímání fair trade produktů studenty ZF JU
Lucie BŘEZINOVÁ -
Znalost konceptu fair trade mezi studenty vysokých škol
Karolína Hošková