Business models of digital audio distribution – Ondřej Hlaváček
Ondřej Hlaváček
Master's thesis
Business models of digital audio distribution
Obchodní modely digitální distribuce audia
Abstract:
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní …moreAbstract:
This thesis considers current status of recording industry divided into two parts -- music and audiobooks, either in the whole world and Czech Republic. Used technologies, payment systems and business models are examined alongside with fresh information from recording industry. The models part describes an ideal business model, which incorporates current trends and creates a vision of the business …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11920
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2008
- Supervisor: Zuzana Šedivá
- Reader: Daniel Kafka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Technological Impact on the Economics of The Recording Music Industry
Petr Marák -
Vývoj zařízení pro reprodukci hudby a jejich vliv na hudební trh od 19. století po současnost
Aneta Rychetská -
Nadžánrový hudební pořad Knokaut v období krize hudebního, respektive nahrávacího průmyslu
Tomáš Bláha -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Ocenění expandující společnosti potravinářského průmyslu pomocí business modelu a reálných opcí
Michaela Hermanová -
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Nare Gichunts -
Proměna hudebního průmyslu a jeho business modelů
Tereza Leitgebová -
Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst
Veronika Čiháková