Business models of digital audio distribution – Ondřej Hlaváček
Ondřej Hlaváček
Diplomová práce
Business models of digital audio distribution
Obchodní modely digitální distribuce audia
Anotace:
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní …víceAbstract:
This thesis considers current status of recording industry divided into two parts -- music and audiobooks, either in the whole world and Czech Republic. Used technologies, payment systems and business models are examined alongside with fresh information from recording industry. The models part describes an ideal business model, which incorporates current trends and creates a vision of the business …víceKlíčová slova
distribuce obchodní model mluvené slovo obchod hudba audiokniha hudební průmysl internet
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11920
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Daniel Kafka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Strategies of Micro-Enterprises in the Recording Industry with a Focus on Independent Jazz Record Labels
Michaela Bóková -
Technological Impact on the Economics of The Recording Music Industry
Petr Marák -
Vývoj zařízení pro reprodukci hudby a jejich vliv na hudební trh od 19. století po současnost
Aneta Rychetská -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Business model canvas a jeho aplikace v dřevozpracujícím průmyslu
Nina Borovičková -
Ocenění expandující společnosti potravinářského průmyslu pomocí business modelu a reálných opcí
Michaela Hermanová -
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Nare Gichunts