Kateřina Pažoutová
Bakalářská práce
Corporate identity
Corporate identity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá designem (návrhem) kompletního vizuálníhostylu firmy Carolina s.r.o., která dováží do České republiky italské víno malýchvinařů a distribuuje ho mezi milovníky kvalitního italského vína. Cílem tétocorporate identity je ukázat odlišnost od ostatních konkurentů v přístupuk obchodu s vínem a přiblížit se tím opravdu těm, kteří si rádi dopřejí kvalitníitalské víno, které možná …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: doc. Jaroslava Severová, ak. mal.
- Oponent: MgA. Petr Hůza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl
Název
Vložil
Vloženo
Práva