Kateřina Pažoutová
Bachelor's thesis
Corporate identity
Corporate identity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá designem (návrhem) kompletního vizuálníhostylu firmy Carolina s.r.o., která dováží do České republiky italské víno malýchvinařů a distribuuje ho mezi milovníky kvalitního italského vína. Cílem tétocorporate identity je ukázat odlišnost od ostatních konkurentů v přístupuk obchodu s vínem a přiblížit se tím opravdu těm, kteří si rádi dopřejí kvalitníitalské víno, které možná …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7907
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2015
- Supervisor: doc. Jaroslava Severová, ak. mal.
- Reader: MgA. Petr Hůza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights