Projektově orientovaná výuka fyziky – Bc. Alžběta Manová
Bc. Alžběta Manová
Diplomová práce
Projektově orientovaná výuka fyziky
Project based learning in physics lessons
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na projektově orientovanou výuku fyziky. První část práce je teoretická a zabývá se historickým kontextem projektové výuky, vymezuje některé pojmy související s problematikou projektové výuky, charakterizuje fáze projektu, uvádí typologii projektů a shrnuje klady a zápory projektové výuky. Druhá část práce je praktická a podrobně se věnuje čtyřem krátkodobým projektům, které …víceAbstract:
This thesis addresses project-based learning in physics lessons. The first part is theoretical and it deals with the historical context of project based learning, defines some terms related to the issue of project based learning, describes the particular stages of the projects, presents the project typology and summarizes the pros and cons of project based learning. The second part of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dt3cy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Pawera
- Oponent: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Zuzana Zlámalová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Mantle of the Expert in ELT: Project at Czech lower-secondary school
Zuzana Kučerová -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS