Bc. Alžběta Manová

Diplomová práce

Projektově orientovaná výuka fyziky

Project based learning in physics lessons
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na projektově orientovanou výuku fyziky. První část práce je teoretická a zabývá se historickým kontextem projektové výuky, vymezuje některé pojmy související s problematikou projektové výuky, charakterizuje fáze projektu, uvádí typologii projektů a shrnuje klady a zápory projektové výuky. Druhá část práce je praktická a podrobně se věnuje čtyřem krátkodobým projektům, které …více
Abstract:
This thesis addresses project-based learning in physics lessons. The first part is theoretical and it deals with the historical context of project based learning, defines some terms related to the issue of project based learning, describes the particular stages of the projects, presents the project typology and summarizes the pros and cons of project based learning. The second part of the thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Pawera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta