Silvie Vošvrdová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace oděvních řetězců v České republice

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci pěti vybraných oděvních řetězců působících v České republice na základě žebříčku nejlepších obchodů s oblečením zveřejněného Lukášem Halířem (2024) na portálu Recenzer.cz. Hodnocena byla komunikace řetězců ZARA, NEXT, New Yorker, C&A a Marks & Spencer. Výzkum využíval metodu obsahové analýzy webových stránek a profilů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of five selected clothing chains operating in the Czech Republic on the basis of the ranking of the best clothing stores published by Lukáš Halíř (2024) on the portal Reviewser.cz. The communication of ZARA, NEXT, New Yorker, C&A and Marks & Spencer was evaluated. The research used the method of content analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: M.A. Aneta Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích