Online marketingová komunikace oděvních řetězců v České republice – Silvie Vošvrdová
Silvie Vošvrdová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace oděvních řetězců v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci pěti vybraných oděvních řetězců působících v České republice na základě žebříčku nejlepších obchodů s oblečením zveřejněného Lukášem Halířem (2024) na portálu Recenzer.cz. Hodnocena byla komunikace řetězců ZARA, NEXT, New Yorker, C&A a Marks & Spencer. Výzkum využíval metodu obsahové analýzy webových stránek a profilů …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of five selected clothing chains operating in the Czech Republic on the basis of the ranking of the best clothing stores published by Lukáš Halíř (2024) on the portal Reviewser.cz. The communication of ZARA, NEXT, New Yorker, C&A and Marks & Spencer was evaluated. The research used the method of content analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fxbqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: M.A. Aneta Beranová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Evaluation of Online Marketing Communication
Shota Shakarishvili