Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties – Mgr. Alena Večeřová
Mgr. Alena Večeřová
Bakalářská práce
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
How ICT Multisensory Activities Could Help Students with SLD in Learning English Language
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnou pomocí informačních technologií studentům anglického jazyka, zvláště těm, kteří trpí některou ze specifických poruch učení. Popisuje koncept přístupu využívajícího zapojení více smyslů společně s individuálně upřednostňovanými styly učení použitými při výuce jazyka s využitím výpočetní a komunikační techniky, příslušné metody a přínos, a uvádí několik příkladů …víceAbstract:
This thesis deals with possible help of technology for learners of English language, especially for those suffering from any kind of SLD. It describes the concept of multisensory approach together with individually preferred learning styles applied in learning the language through the use of ICT tools, related methods and benefits, and provides several practical examples. It is focused on the level …víceKeywords
Přístup využívající zapojení více smyslů specifické poruchy učení informační technologie interaktivní cvičení výuka jazyků styly učení software počítač motivace samostudium. Multisensory approach SLD ICT interactive exercises online language learning learning styles computer motivation self-studying.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lziut/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: B.A. Aaron Marc Collier
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy v učení matematice na 2. stupni ZŠ ve vztahu k informačním technologiím
Andrea BRABCOVÁ -
Using Interactive Exercises in English Lessons
Štěpánka STAŇKOVÁ -
Interactive Homework Exercises for Yourng Learners in ELT
Jana Mikulová -
Possibilities of Active Participation of Students with SLD in Learning English Language
Alena Večeřová -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
The influence of differentiated instruction on a learner's motivation and reading competence in English
Masoumeh Ramezani