Kamila Mošnová

Master's thesis

Generace Y a vnímání CSR aktivit firem

Generation Y and Perception of Corporate Social Responsibility Activities of Companies
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jak Generace Y, jakožto již v dnešní době významná generace na spotřebním trhu, vnímá CSR aktivity firem. Generace Y je mnoha studiemi představována jako generace, pro kterou je problematika CSR důležitá a která se různými způsoby angažuje při jejím prosazování. Pro potvrzení či vyvrácení těchto závěrů byla pomocí smíšeného výzkumu získána primární data. Výzkum byl proveden …more
Abstract:
This study is aimed to discover how Generation Y, as a significant generation on the consumer market today, perceives CSR activities of companies. Generation Y is presented by many studies as a generation for which CSR is important and engaged in its promotion in various ways. Primary data was obtained through mixed research to confirm or disprove these conclusions. The research was conducted in an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2019
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76485