Mgr. Eva Macháčková
Bachelor's thesis
Teaching Listening
Teaching Listening
Anotácia:
Anotace Bakalářská práce se zabývá výukou poslechu. V průběhu poslechových aktivit se často učitelé setkávají s problémem, že studenti mají problémy s řádným porozuměním a následné interpretaci slyšeného textu. Cílem bakalářské práce je zaměření se na úlohu učitele a studentů během poslechových aktivit, proces poslechu a jednotlivé stupně poslechu, různé styly a strategie učení. Bakalářská práce je …viacAbstract:
Abstract This thesis is concerned with teaching listening. During listening activities teachers encounter a problem that students have difficulties with proper understanding and subsequent interpretation. The objectives of the work are to focus on the role of the teacher and students during listening activities, listening process and stages of listening, different learning styles and individual learning …viacKeywords
Klíčová slova Strategie učení učební styly poslechové aktivity průběh poslechu důvody pro poslech fáze poslechu role učitele při poslechu problémy při poslechu. Key words Learning strategies learning styles listening activities listening process purposes for listening stages of listening the teacher's role and difficulties during listening.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxix4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Problémy studentů druhého stupně základní škol při poslechových cvičeních z učebnicí anglického jazyka
Anna TŘETINOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska -
Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy
Ivana Hrozková -
Role učitele při řešení krizového chování žáků
Pavlína Kubitová -
Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole
Tereza Topenčíková -
Role učitele anglického jazyka při výuce žáků mladšího školního věku
Alžběta JAROŇOVÁ