Michal Mečiar
Master's thesis
Návrh marketingovej komunikácie hypermarketu
Design of Hypermarket Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na analýzu a návrh marketingovej komunikácie hypermarketu Globus Ostrava. V prvej časti sa práca zameriava na charakteristiku českého maloobchodného trhu, ako aj na históriu a charakteristiku samotného hypermarketu. Táto časť popisuje maloobchodný mix spoločnosti, charitatívne projekty, do ktorých sa spoločnosť zapojila, ako aj ocenenia, ktoré získala. Ďalšia časť sa zaoberá …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on an analysis of a marketing communication of the Globus Ostrava grocery hypermarket store and proposes a new strategy. In the first part, the thesis characterizes Czech retail market as well as history and characteristics of the Globus Ostrava itself. This part also describes a retail mix of the company, charity projects the company is taking a part in and awards it has …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113486
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Petr Prešnajder
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Posúdenie systému prijímania a výberu zamestnancov v Snowparadise a.s.
Diana Kubandová -
Návrh vnútropodnikové vzdelávanie zamestnancov, zaznamenávanie a zdieľanie tacitných a explicitných znalostí
Soňa Bujnová -
Analýza nákladů a jejich řízení ve firmě DCa THERM, a. s.
Martin ŠVANČARA -
Identifikácia a hodnotenie krízových ohnísk vybranej spoločnosti
Denisa Dičková -
Analýza nákladů a rentability organizačních jednotek společnosti Etop Trading a.s.
Soňa BELOKOSTOLSKÁ -
Návrh implementace konceptu Balanced Scorecard jako nástroje na zlepšení strategického řízení a výkonnosti společnosti XY a.s.
Silvia HODERMARSKÁ -
Analýza systému vzdelávania a rozvoja zamestnancov vo vybranej organizácii
Jana Berešíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec