Bc. Petr Fryš

Bakalářská práce

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou bannerové reklamy v rámci českého trhu. Hledá výhody bannerové reklamy v kontextu současného stavu trhu a v porovnání s novými reklamními možnostmi na internetu. Cílem práce je říci, zda má bannerová reklama ještě v současné době své opodstatnění či nikoliv.
Abstract:
The bachelor thesis deals with a banner advertising efficiency on Czech market. It looks for the advantages of banner advertising in perspective contemporary market situation and in comparison with new advertising possibilities on the Internet. The goal of the thesis is to say whether banner advertising is meaningful nowdays or not.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2008
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika